91 dni zajęło pierwszemu sezonowi „Squid Game” zanotowanie 265,2 miliona wyświetleń. Wynik ten dał mu niekwestionowane pierwsze miejsce na liście najchętniej oglądanych nieanglojęzycznych seriali Netfliksa. Bezkonkurencyjna produkcja w końcu doczekała się godnego siebie przeciwnika. To drugi sezon „Squid Game”, który ma już 126,2 miliona wyświetleń i 80 dni na poprawienie rekordowego wyniku poprzednika.
Jak informuje portal Variety, w takim tempie nie rosła do tej pory oglądalność żadnego innego serialu platformy. Wspomniany wynik obliczony został poprzez podzielenie liczby godzin, przez które oglądany był w sumie drugi sezon „Squid Game, przez liczbę jego odcinków. Produkcja bije rekordy od momentu pojawienia się na Netfliksie. W cztery dni po premierze sezon obejrzano już 68 milionów razy, co sprawiło, że został najchętniej oglądanym debiutem platformy.
W drugim sezonie „Squid Game” do rozgrywki na śmierć i życie powraca gracz 456, który postanawia zdemaskować i dopaść osoby stojące za tytułowymi zawodami. Po raz kolejny przystępuje do nich 456 zdesperowanych graczy liczących na ogromną wygraną. Stają do serii zadań inspirowanych dziecinnymi zabawami, w których przegrywający umierają. Squid Game może przeżyć tylko jeden gracz – zwycięzca.
Inną nową produkcją Netfliksa, która może cieszyć się ze swojej oglądalności jest sensacyjny film „Kontrola bezpieczeństwa”, który w ciągu czterech tygodni został obejrzany blisko 150 milionów razy. Wynik ten zapewnił mu piąte miejsce na liście najchętniej oglądanych anglojęzycznych filmów platformy. (PAP Life)