„Wednesday” trzecim najpopularniejszym anglojęzycznym serialem Netfliksa

Zaledwie dwa tygodnie wystarczyły serialowi „Wednesday”, by zameldować się na trzecim miejscu listy najpopularniejszych anglojęzycznych seriali w historii platformy streamingowej Netflix. Widzowie oglądali go już przez ponad 752 miliony godzin. Ta lista tworzona jest na podstawie wyników oglądalności z pierwszych 28 dni od premiery. Serial Tima Burtona ma więc jeszcze dwa tygodnie, by poprawić swoje miejsce w tym zestawieniu.

„Wednesday” trzecim najpopularniejszym anglojęzycznym serialem Netfliksa
Fot.PAP/EPA

Liderem listy najchętniej oglądanych seriali Netfliksa jest czwarty sezon „Stranger Things”, który był wyświetlany przez 1,35 miliarda godzin. Na drugim miejscu z 856 milionami godzin znajduje się serial „Dahmer – Potwór: historia Jeffreya Dahmera”. Jeśli jednak „Wednesday” nadal będzie w takim tempie przyciągać uwagę widzów, ma spore szanse na to, że wyprzedzi obydwa te seriale. Jak bowiem informuje portal „Variety”, wszystkie trzy wymienione seriale trafiły na listę najpopularniejszych anglojęzycznych seriali Netfliksa w drugim tygodniu od premiery. Wyniki „Stranger Things” i „Dahmera” były jednak sporo gorsze. Pierwszy z nich był oglądany w tym czasie przez niecałe 622 miliony godzin, drugi przez 496 milionów godzin.

„Wednesday” Tima Burtona już od momentu premiery bije rekordy popularności. W pierwszym tygodniu został najchętniej oglądanym anglojęzycznym serialem Netfliksa w jednym tygodniu (z wynikiem 341 milionów godzin). Ten rekord serial Tima Burtona pobił już w kolejnym tygodniu, śrubując wynik do 411 milionów godzin. Wyniki te pozwalają zakładać, że bohaterowie serialu opartego na przygodach słynnej rodziny Addamsów powrócą w drugim sezonie. Jednak nie został on jeszcze oficjalnie ogłoszony.

Popularność serialu „Wednesday” widoczna jest nie tylko w wynikach oglądalności. Produkcja Tima Burtona pomogła też wykorzystanemu w nim utworze „Goo Goo Muck” grupy The Cramps wybić się w muzycznych serwisach streamingowych. Liczba odtworzeń tej piosenki, do której tańczy główna bohaterka serialu w jednej z jego scen, wzrosła aż o 9500 proc.! O 1800 proc. wzrosła z kolei słuchalność utworu „Bloody Mary” Lady Gagi, który nawet nie został wykorzystany w serialu. Pomógł w tym popularny na Tik Toku trend, czyli podkładanie tej właśnie piosenki do wspomnianej wyżej sceny tańca. (PAP Life)

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic