Billie Eilish podjęła współpracę w Google Maps. Będzie zachęcać fanów do bardziej ekologicznych praktyk

Billie Eilish od lat zaangażowana jest w promowanie ekologicznych praktyk i zachęca do bardziej świadomych wyborów. Co zamierza czynić także w trakcie rozpoczynającej się 29 września trasy „Hit Me Hard and Soft”, promującej jej najnowszy album. W tym celu dziewięciokrotna zdobywczyni Grammy nawiązała współpracę z Google Maps, w ramach której sugerować będzie fanom dojeżdżającym na jej koncerty ulubione wegeknajpki i opcje bardziej zrównoważonego transportu.

Billie Eilish podjęła współpracę w Google Maps. Będzie zachęcać fanów do bardziej ekologicznych praktyk
Billie Eilish /KYLE GRILLOT / PAP/EPA

„Jestem tak podekscytowana, że zobaczę was wszystkich na moich koncertach w nadchodzących miesiącach i że będziemy współpracować, aby zmniejszyć nasz zbiorowy ślad węglowy, jeśli chodzi o transport i to, co jemy” – przekazała w oficjalnym komunikacie Billie Eilish.

Dla wielu z 43 miast, które odwiedzi w ramach trasy, wskazała listę swoich ulubionych wegetariańskich lokali, z których widownia może skorzystać przed lub po koncercie. Artystka wskazuje także na bardziej zrównoważone opcje transportu, jak komunikacja miejska, spacery, trasy rowerowe, zachęcając, by fani zmierzający na jej koncert zrezygnowali z jazdy samochodem. A dla tych, którzy zdecydują się jednak skorzystać z auta, na mapach Google pojawią się informacje na temat tras oszczędnych pod względem zużycia paliwa.

„Każde działanie ma znaczenie, bez względu na to, czy wydaje się duże czy małe. Razem możemy naprawdę zacząć leczyć naszą piękną planetę. Dzięki Mapom Google każdy będzie miał łatwy dostęp do zasobów, które pomogą podejmować świetne, zrównoważone wybory, gdy przyjdziesz na moje koncerty. Dziękuję za troskę. Do zobaczenia wkrótce!” – przekazała 22-latka.

Najnowsza trasa koncertowa Billie Eilish rozpocznie się 29 września w kanadyjskim Quebecu. (PAP Life)

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic