ON AIR
od 18:00 Filmowa Historia Świata zaprasza: Dariusz Stańczuk

Dzień Polskiej Muzyki w RMF Classic! Dzisiaj między godziną 10.00 a 11:00 gramy dla Was tylko polskie przeboje!

Dzisiaj Dzień Polskiej Muzyki! RMF Classic między godziną 10.00 a 11.00 będzie przypominać największe muzyczne polskie przeboje! Słuchajcie nas!

Dzień Polskiej Muzyki w RMF Classic! Dzisiaj między godziną 10.00 a 11:00 gramy dla Was tylko polskie przeboje!

Dzień Polskiej Muzyki

Dzień Polskiej Muzyki to już druga edycja specjalnej kampanii mająca na celu wsparcie polskiego rynku muzycznego. Poprzez tę kampanię pragniemy zachęcić  odbiorców muzyki do wyrażenia swojego szacunku dla pracy swoich ulubionych Artystów i wszystkich osób pracujących na ich sukces poprzez zakup biletu na koncert, płyty lub abonamentu w serwisie streamingowym. To fani stanowią o sile każdego lokalnego rynku muzycznego, dlatego też z myślą o nich zaprosiliśmy do kampanii "Dzień Polskiej Muzyk" największe sklepy płytowe, bileterie i serwisy streamingowe w kraju, by  przygotowały specjalne promocje i atrakcje.

Z uwagi na  wprowadzone ograniczenia rynku koncertowego z powodu pandemii koronawirusa, sytuacja Artystów oraz wszystkich osób pracujących w branży koncertowej jest obecnie szczególnie trudna, dlatego to im dedykujemy tegoroczną edycję. Zachęcamy fanów, by wspierali Artystów i polską muzyki słuchając jej w serwisach streamingowych. Specjale playlisty "Dzień Polskiej Muzyki" będą przygotowały serwisy muzyczne. Zachęcamy fanów do słuchania swojej ulubionej polskiej muzyki w serwisach streamingowych, dzilenia się nią, udostępniania playlist z polską muzyką.

Idea Kampanii

Pomysł na kampanię "Dzień Polskiej Muzyki" zrodził się w ubiegłym roku w trosce o rozwój polskiego rynku muzycznego. W tym roku, z uwagi na pandemię koronawirusa i wprowadzone w związku z nią obostrzenia, polską branżę muzyczną dotknął kryzys nieporównywalny z żadnym innym sektorem gospodarki. Ograniczenia objęły tę branżę jako pierwszą i jako ostatnia wróci ona do pełnego funkcjonowania.

Jak można się domyślać straty polskiego rynku muzycznego, w szczególności koncertowego będą w tym roku niewyobrażalne, a skutki kryzysu odczuwalne przez kilka najbliższych lat.
Dlatego też potrzeba wsparcia branży muzycznej przez funów i odbiorców muzyki w tym roku jest szczególnie ważna i zupełnie inna jest rola tegorocznej edycji kampanii "Dzień Polskiej Muzyki" która ma pomóc przetrwać branży muzycznej czas kryzysu.  

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic