Nowy serial Tima Burtona ma oglądalność lepszą niż rekordowy do tej pory „Stranger Things”

Na tę premierę czekali wszyscy fani twórczości Tima Burtona. 23 listopada na Netfliksie zadebiutował serial „Wednesday” opowiadający o przygodach córki państwa Addamsów, bohaterów słynnej czarnej komedii z 1991 roku. Widzowie nie zawiedli oczekiwań streamingowego giganta – w pierwszym tygodniu od premiery użytkownicy serwisu oglądali serial przez rekordowe 341,2 mln godzin. Produkcja Burtona zdetronizowała tym samym dotychczasowego lidera, czyli czwarty sezon „Stranger Things”.

Nowy serial Tima Burtona ma oglądalność lepszą niż rekordowy do tej pory „Stranger Things”
Fot.PAP/EPA

„Wednesday” to bez wątpienia jedna z najgorętszych serialowych premier tego roku. Wieść o tym, że Tim Burton wziął na warsztat kultową „Rodzinę Addamsów”, wywołała wśród widzów nie lada poruszenie. 23 listopada nasza ciekawość została zaspokojona – wyczekiwany tytuł wreszcie pojawił się na Netfliksie. Część odbiorców nie kryje zawodu, podkreślając, że ze strony autora takich klasyków, jak „Sok z żuka” czy „Edward Nożycoręki”, można było spodziewać się nieco większej twórczej brawury. W znakomitej większości jednak serial zbiera entuzjastyczne recenzje.

Zachwyt krytyków wzbudziła zwłaszcza kreacja odtwórczyni głównej roli. Wcielając się w sarkastyczną, a zarazem piekielnie bystrą nastolatkę, która usiłuje rozwiązać sprawę zagadkowych morderstw i powstrzymać mroczne siły terroryzujące okolicę, 20-letnia Jenna Ortega udowodniła, że ma spore szanse na rychły podbój Hollywood. Już teraz może pochwalić się występem u boku największych gwiazd kina i telewizji – w serialu towarzyszą jej m.in. Catherine Zeta-Jones, Luis Guzman, Christina Ricci oraz gwiazda „Gry o tron”, Gwendoline Christie.

Pozytywnym opiniom na temat „Wednesday” towarzyszą imponujące wyniki oglądalności. Jak ujawnili właśnie przedstawiciele Netflixa, od momentu premiery użytkownicy serwisu poświęcili na oglądanie produkcji aż 341,2 mln godzin. W ten oto sposób stała się ona najdłużej oglądanym w ciągu pierwszego tygodnia wyświetlania anglojęzycznym serialem w historii streamingowego giganta. Dzieło Burtona pobiło tym samym rekord należący dotychczas do „Stranger Thngs” – czwarty sezon oglądano w pierwszym tygodniu przez nieco ponad 335 mln godzin.

Fani już zadają sobie pytanie, czy przyjdzie im poznać dalszy ciąg opowieści o niepokojącej nastolatce z „Rodziny Addamsów”. Czy zatem powstanie drugi sezon serialowego spin-off kultowej komedii z 1991 roku? Netflix nie udzielił jak dotąd oficjalnej odpowiedzi. Współtwórca serii przyznał wszelako, iż ma nadzieję na rozwinięcie historii Wednesday. „W świecie Addamsów jest zdecydowanie więcej do odkrycia” – zdradził niedawno Alfred Gough w rozmowie z „Empire”. (PAP Life)

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic