2. nagrodę otrzymał natomiast Jacek Walesiak i okładka albumu ,,Koledzy” hip-hopowej grupy JWP/BC, za brawurowo przywołany, przetworzony i trafnie wykorzystany erudycyjny cytat z siedemnastowiecznego malarstwa flamandzkiego (Abraham Teniers „Tabakskollegium von Affen”).
Do rapowego wydawnictwa powędrowała również 3. nagroda, za okładkę autorstwa Bartłomieja Walczuka i Pawła Fabjańskiego dla Jana-rapowanie i jego płyty ,,Uśmiech!”. Wyróżniony projekt koncentruje się na tym, co najważniejsze, bo zwraca uwagę na ludzi, ich wzajemne relacje i emocje, wprowadza świeży i sympatyczny ton w ikonografię hip-hopową.
Przyznano także Nagrodę Specjalną im. Rosława Szaybo (pomysłodawcy Konkursu) za szczególne osiągnięcia w dziedzinie projektowania okładek płytowych. Trafiła ona do Tomka Kuczmy i Marcina Kempskiego, autorów frontu ,,Zabawy” Krzysztofa Zalewskiego, docenionych za mistrzowskie operowanie warsztatem graficznym i trafne rozłożenie akcentów.
Tegoroczną nowością była natomiast Nagroda Specjalna za Edytorstwo, honorująca staranność produkcyjną i edytorską całego fizycznego albumu, nie tylko projektu okładki. Po burzliwych obradach grono jurorskie zdecydowało się przyznać aż dwie takie nagrody. Jedna z nich powędrowała do Natalii Łabędź i Romana Kozłowskiego za wysokojakościową oprawę płyty jazzowego zespołu EABS ,,Discipline of Sun Ra”. Kolejne nagrodzone wydawnictwo to ,,Sorrento” Bovskiej, zaprojektowane przez samą artystkę z wykorzystaniem fotografii Łukasza Murgrabi – podnosi ono status albumu płytowego do rangi dzieła sztuki przez sprawne wykorzystanie technik edytorskich i poligraficznych.
To jednak nie koniec wyróżnień, gdyż organizatorzy postanowili wprowadzić również Nagrodę Publiczności: każdy z odwiedzających wystawę podczas jej trwania może oddać głos na jedną z 30 finałowych okładek, samemu też biorąc udział w losowaniu nagród.
Wystawa potrwa do 1 sierpnia 2020 roku w Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i dostępna jest codziennie pomiędzy godziną 12 a 20.