Regulamin Konkursu na Facebook’u

pod nazwą „Torba Festiwal Muzyki Filmowej x RMF Classic”

 

§ 1. Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem Konkursu jest spółka OPERA FMsp. z o.o. z siedzibą w Krakowie,
    Al. Waszyngtona 1, 30-204 Kraków, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000128118, zwana dalej: „Organizatorem”.
  2. Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie, zwanym dalej: „Regulaminem”.  w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  3. Konkurs rozpoczyna się dnia 20 maja 2024 r. godz. 12:00, a kończy się dnia 27 maja 2024 r.
    o godz. 11:59 czasu polskiego. 

 

§ 2. Uczestnicy i zasady Konkursu

  1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
  2. W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego), zwana dalej Uczestnikiem, która:

a)      zapoznała się z Regulaminem i zaakceptowała jego treść i wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia Konkursu poprzez zgłoszenie udziału
w Konkursie;

b)     ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;

c)      posiada adres do doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

d)     posiada publiczne konto (profil) w serwisie Facebook,

e)      wykona zadanie konkursowe.

  1. Z udziału Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz podmioty i pracownicy podmiotów świadczących usługi na rzecz Organizatora przy organizowaniu Konkursu na podstawie umów cywilnoprawnych, a także członkowie ich rodzin, za jakich uważa się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodzeństwo małżonków i osoby pozostające
    w stosunku przysposobienia, a także osoby pozostające we wspólnym pożyciu.
  2. Celem wzięcia udziału w Konkursie, w czasie jego trwania, Uczestnik wykona zadanie konkursowe polegające na odpowiedzi na pytanie konkursowe na profilu @rmfclassic w serwisie Facebook zwanej dalej: „Zadaniem Konkursowym”.
  3. W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie Konkursowe czasie trwania Konkursu.
  4. Uczestnik może wziąć udział w Konkursie więcej niż 1 (słownie: jeden) raz,
    z zastrzeżeniem § 4 ust. 15 Regulaminu.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nie uwzględnienia w Konkursie wykonanych Zadań Konkursowych, których autorzy:  

a)      nie działają w własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie,

b)     działają z fikcyjnych konta/profili w serwisie Facebook;

c)      tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook;

d)     naruszają regulamin serwisu Facebook.

e)      użyli w Zadaniu Konkursowym słowa powszechnie uznanych za obelżywe, treści pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym, etnicznym i religijnym lub dyskryminujących grupy społeczne, naruszyli dobra osobiste osób lub podmiotów trzecich bądź Organizatora.

 

§ 3. Prawa do wykonanych Zadań Konkursowych

  1. Uczestnik zapewnia, że wykonane Zadanie Konkursowe nie będzie naruszać jakichkolwiek praw lub dóbr Organizatora, osób i podmiotów trzecich, w szczególności ich praw autorskich majątkowych i osobistych oraz dóbr osobistych.
  2. Uczestnik oświadcza, iż przysługuje mu do wykonanego Zadania Konkursowego wyłączne
    i nieograniczone prawa autorskie oraz że wykonane Zadanie Konkursowe nie jest obciążone żadnymi prawami osób trzecich, a praca nie była wcześniej publikowana.
  3. Na podstawie art. 921 § 3 ustawy Kodeks Cywilny, Organizator zastrzega z chwilą wydania Nagrody - nabycia niewyłącznej licencji do nagrodzonego w Konkursie Zadania Konkursowego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, a nagrodzony Uczestnik Konkursu (Zwycięzca) udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji do nagrodzonego Zadania Konkursowego na następujących polach eksploatacji:

a)      w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;

b)     w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;

c)      w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w lit. b) - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp
w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym wprowadzenie utworu do pamięci komputera oraz do sieci telekomunikacyjnych i informatycznych.

 

§ 4. Nagrody i wyłonienie Zwycięzców

  1. Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła 3 (trzy) osobową Komisję, zwaną dalej: „Komisją Konkursu”. Do zadań Komisji Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji postanowień Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane zostaną nagrody, zwanymi dalej: „Zwycięzcami”. Decyzje Komisji są ostateczne, co nie pozbawia Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
  2. Po zakończeniu Konkursu, Komisja Konkursu dokona oceny wykonanych przez Uczestników Zadań Konkursowych i wyłoni wśród Uczestników Zwycięzców, którzy w ocenie Komisji Konkursu wykonają Zadanie Konkursowe najatrakcyjniej, najbardziej oryginalnie i kreatywnie.
  3. Zwycięzcom Konkursu przyznane zostaną nagrody w postaci 10 toreb. Łączna wartość Nagród to 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) brutto, gdzie wartość 1 (słownie: jednej) Nagrody wynosi 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych) brutto
    1. Łącznie Komisja wyłoni 10 Zwycięzców z serwisu Facebook na którym odbywa się Konkurs.
    2. Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT.
    3. Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 28 maja 2024 r.
    4. Informacja o wygranej w Konkursie zostanie również przesłana Zwycięzcom w wiadomości prywatnej w serwisie Facebook.
    5. Warunkiem otrzymania Nagrody jest przekazanie przez Zwycięzcę Organizatorowi w ciągu
      14 dni od dnia wysłania przez Organizatora, wiadomości e-mail na adres wskazany w wiadomości (ust. 6 powyżej) informacji niezbędnych przekazania Nagrody, w tym w szczególności: imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz adresu korespondencyjnego na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
    6. W przypadku nie przekazania przez Zwycięzcę w terminie i na zasadach określonych w ust. 7 powyżej danych niezbędnych do przekazania Nagrody, Komisja Konkursowa wybierze kolejnego Uczestnika otrzymującego Nagrodę.
    7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody, jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z niepodania przez Uczestnika danych wymaganych do doręczenia Nagrody lub podaniu danych nieprawidłowych lub niezgodnych
      z Regulaminem.
    8. Każda Nagroda zostanie przesłana jednokrotnie przez Organizatora za na adres wskazany przez Zwycięzcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 7 dni od dnia przysłania przez Zwycięzcę w wiadomości e-mail na informację powiadamiającą o przyznanej Nagrodzie wszelkich danych umożliwiających wysyłkę Nagrody.
    9. Fundatorem Nagród jest Organizator.
    10. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
    11. Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
    12. Równoległy Konkurs odbywa się również w serwisie Instagram. W Konkursie można otrzymać Nagrodę tylko 1 (słownie: jeden) raz. Wygrana w Konkursie na Instagramie wyklucza możliwość otrzymania Nagrody w tożsamym Konkursie na Facebook’u albo wygrana w Konkursie na Facebook’u wyklucza możliwość otrzymania Nagrody w tożsamym Konkursie na Instagramie.
    13. Nagroda zostanie wysłana Uczestnikowi na koszt Organizatora.
    14. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na nagrodę pieniężną.

 

§ 5. Dane Osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z organizatorem jest możliwy korespondencyjnie na adres korespondencyjny z dopiskiem „na ręce IOD”.
  2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda Uczestników na udział w Konkursie oraz art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes administratora,
    w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzców, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji,
    a w przypadku Zwycięzców również powiadomienia o przyznaniu Nagrody, wydania Nagrody.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek wydania Nagród Zwycięzcom czy złożenia reklamacji, w zakresie danych identyfikacyjnych, adresowych.
  5. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych uczestników Konkursu dostępne są
    w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://www.rmfclassic.pl/polityka-prywatnosci

 

§ 6. Reklamacje

  1. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem „Reklamacja: Konkurs Torba Festiwal Muzyki Filmowej x RMF Classic - Facebook” lub adres korespondencyjny Organizatora, związanej z przebiegiem Konkursu w trakcie jego trwania, a także do 14 dni po zakończeniu Konkursu.
  2. Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamacje.
  3. Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
  4. Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.

 

 

 

 

§ 7. Postanowienia końcowe i informacje techniczne.

  1. Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r., i nie podlega regułom zawartym w ww. ustawie
    i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy.
  2. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przesłania przez potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Uczestnika.
  3. Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu za pośrednictwem publicznej sieci teleinformatycznej Internet pod adresem URL

    https://www.facebook.com/reel/1644272026115359

    i w siedzibie Organizatora.
  4. Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem polubownego załatwienia wszelkich sporów mogących powstać w związku przeprowadzeniem Konkursu.
  5. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo zgodnie
    z przepisami prawa.
  6. Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany, przeprowadzany ani popierany przez serwis Facebook ani z nim związany.
  7. Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest Organizator,
    a Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisu Facebook z odpowiedzialności mogącej powstać w związku z organizowaniem Konkursu. 
  8. Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o dokonanych przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z przyczyn dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.

 

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic