Beyonce wystąpiła w reklamie z diamentem wartym 30 mln dolarów

Ikona muzyki R&B wzięła udział w sesji zdjęciowej do kampanii reklamowej firmy jubilerskiej Tiffany. Pozuje przystrojona w naszyjnik z ponad 100-karatowym diamentem wartym 30 mln dolarów. Wcześniej nosiły go tylko cztery kobiety, w tym Audrey Hepburn.

Beyonce wystąpiła w reklamie z diamentem wartym 30 mln dolarów
fot.PAP/EPA

Sesja zdjęciowa z udziałem Beyonce wyraźnie inspirowana była filmem „Śniadanie u Tiffany’ego”. Kreacja piosenkarki do złudzenia przypomina „małą czarną”, w której szyku zadawała Audrey Hepburn w kultowej ekranizacji powieści Trumana Capote’a. Obie mają też włosy zaczesane w wysoki kok. A przede wszystkim, obie noszą luksusową biżuterię.

Urodę Beyonce podkreśla żółty diament o wadze 128,54 karatów, wielkości orzecha włoskiego. Ten kamień został odkryty w Południowej Afryce w 1877 roku. Wcześniej nosiły go tylko cztery kobiety: Mary Whitehouse (działaczka społeczna, która żyła w latach 1910-2001), Audrey Hepburn, Lady Gaga oraz Gal Gadot. Unikalny diament jest wart około 30 mln dolarów (117 mln zł). Jeśli chodzi o Hepburn, ta pozowała z nim do zdjęć promujących „Śniadanie u Tiffany’ego”.

Kampania z udziałem Beyonce, w której bierze udział również jej mąż Jay-Z, będzie wkrótce miała kolejną odsłonę. Chodzi o klip, w którym piosenkarka śpiewa swojemu ukochanemu utwór „Moon River” ze ścieżki dźwiękowej do filmu „Śniadanie u Tiffany’ego”. Będzie on miał premierę 15 września.

Tiffany & Co. jest amerykańską firmą biżuteryjn, założoną w 1837 r. Jej flagowy sklep mieści się przy Piątej Alei. Od stycznia 2021 jej właścicielem jest koncern LVMH. Transakcja opiewała na 15,8 mld dolarów. (PAP Life)

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic