„Świetne wyniki w czwartym kwartale to niewątpliwie zasługa naszej corocznej akcji, podczas której w grudniu RMF Classic zmienia format i gra świąteczne przeboje. Osiem lat temu byliśmy pierwszą stacją w Polsce, która w ten sposób zdecydowała się celebrować Boże Narodzenie” – mówi Paweł Pawlik, Dyrektor Programowy stacji. Grając „Najpiękniejszą muzykę na święta” RMF Classic stawia nie tylko na klasyczne bożonarodzeniowe hity, ale też mniej oczywiste utwory, często w oryginalnych aranżacjach. Na antenie można więc usłyszeć wszystkim znane przeboje, jak „Do They Know It's Christmas” w wykonaniu Band Aid czy „Driving Home For Christmas” Chrisa Rea, ale też świąteczne piosenki Nat King Cole’a, Kayah czy Michaela Bublé. „Słuchacze przyzwyczaili się do naszego świątecznego formatu i doceniają sposób, w jaki RMF Classic wprowadza świąteczną atmosferę” – dodaje Paweł Pawlik.
Nie tylko ostatni kwartał, ale również cały 2019 rok był bardzo udany dla RMF Classic. Średnio każdego dnia ub.r. stacja gromadziła 639 tys. słuchaczy, czyli o 19 tys. więcej niż w 2018 roku.