Opera Krakowska będzie promować się w Europie

Dzięki dofinansowaniu z funduszy unijnych Opera Krakowska będzie promować swoją markę w Europie, aby przyciągać zagranicznych melomanów - poinformowały władze placówki we wtorek na konferencji prasowej.

Projekt realizowany jest w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, w części dotyczącej promocji Małopolski na arenie międzynarodowej.

"Postawiliśmy sobie zadanie, aby w ciągu minimum 3-5 lat doprowadzić do sytuacji, że w ofercie biur turystycznych w Wiedniu, Paryżu czy Londynie, adresowanej do turystów odwiedzających Kraków, była wizyta w Operze Karkowskiej" - powiedział dziennikarzom jej dyrektor, Bogusław Nowak.

Opera Krakowska już marcu zamierza promować się na Targach Turystycznych ITB w Berlinie, w maju obecna będzie na Wiener Festwochen, a w sierpniu - na Festiwalu Fringe w Edynburgu. W listopadzie oferta opery będzie prezentowana na Targach Turystycznych WTM w Londynie.

Prócz wydawnictw opera zaprezentuje na tych imprezach fragmenty swoich spektakli. Planowane są także spotkania z artystami Opery Krakowskiej.

Z myślą o kampanii promocyjnej powstanie album o Operze Krakowskiej. Wzbogacony zostanie też portal internetowy tej instytucji - o pełniejszą wersję angielską i niemiecką.

Jednym z elementów projektu jest przeprowadzenie badań marketingowych i wizerunkowych Opery Krakowskiej.

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic