Konferencja Marketing Miejsc Trendy 2013

15 maja 2013 roku we Wrocławiu w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego odbędzie się konferencja „Marketing miejsc – Trendy 2013”. Pomysłodawcą i organizatorem przedsięwzięcia są gminy regionu karkonoskiego, działające pod Marką Karkonosze. Współorganizatorem konferencji jest Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Konferencja została objęta Patronatem Honorowym Prezydenta Wrocławia Rafała Dutkiewicza oraz Patronatem Honorowym Marszałka Województwa Dolnośląskiego Rafała Jurkowlańca.

Podczas spotkania poruszone będą zagadnienia związane z designem i estetyką marek turystycznych, modelami finansowania oraz strategią promocji regionów. Przeanalizowany zostanie też wpływ turystyki na gospodarkę Dolnego Śląska, wpływ Euro 2012 na imprezy sportowe we Wrocławiu oraz postrzeganie miasta jako przestrzeni komunikacyjnej XXI wieku. Dalsza część konferencji poświęcona zostanie marce lokalnej – procesowi tworzenia i komunikowania oraz jej wpływowi na wizerunek regionów.

W gronie zaproszonych prelegentów znaleźli się: Dyrektor Wydziału Promocji UMWD Agnieszka Dziedzic, Dyrektor Generalny Festiwalu Impart ESK 2016 Krzysztof Maj, Poseł na Sejm RP Michał Jaros, Dyrektor Biura Promocji Miasta Paweł Romaszkan oraz wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego dr Maurycy Graszewicz.

W drugiej części konferencji, poświęconej marce lokalnej, wystąpią: Starosta Jeleniogórski Jacek Włodyga, Prezes Stowarzyszenia LGD Partnerstwo Ducha Gór Dorota Goetz, Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów Krzysztof Korzeń, Prezes Zarządu Spółki Stawy Milickie SA Sławomir Mazurek oraz przedstawiciele Gazety Wyborczej Ilona Byra i Marcin Augustyniak.

Konferencja adresowana jest do władz lokalnych i samorządowych, przedstawicieli organizacji turystycznych oraz studentów.

Konferencja:

Marketing miejsc – Trendy 2013

Termin: 15.05.2013 r.        

Miejsce: Wydział Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego,

Sala Wielka Zachodnia, ul. Joliot-Curie 15

Część I

Współczesne formy promocji turystyki – strategie, narzędzia

9:30 – 10:00
    Rejestracja Gości

10:00 – 10:10
    Oficjalne rozpoczęcie konferencji, przedstawienie celu i idei spotkania

10:10 – 10:30
    Europejska Stolica Kultury a marka miasta – Krzysztof Maj, Dyrektor Generalny Festiwalu Impart ESK 2016

10:30 – 10:50
    Jak Euro 2012 wpłynęło na imprezy sportowe we Wrocławiu? – Poseł na Sejm RP Michał Jaros, Pełnomocnik Wojewody Dolnośląskiego ds. Euro

10:50 – 11:10
    Jak zbudować spójny wizerunek regionu tak różnorodnego jak Dolny Śląsk? - Agnieszka Dziedzic, Dyrektor Wydziału Promocji UMWD

11.10 – 11.20
    Przerwa

11:20 – 11:40
    Miasto – przestrzeń komunikacyjna XXI wieku – Paweł Romaszkan, Dyrektor Biura Promocji Miasta

11:40 – 12:00
    Design i estetyka marek turystycznych – dr Maurycy Graszewicz, Uniwersytet Wrocławski

12:00 – 12:20
    Jak skutecznie promować turystykę? – Szymon Sikorski, Prezes Publicon Sp. z o.o.

12:20 – 12:40
    Przerwa

Część II

Rola marki lokalnej w promocji regionu

12:40 – 13:20
    Panel dyskusyjny „Rola marki lokalnej w promocji regionu„

13.20 – 13.40
    Tworzenie marki w oparciu o koncepcję Smart Budget – case study Marki Karkonosze -   Jacek Włodyga, Starosta Jeleniogórski

13.40 – 14.00
    Promocja turystyki kulturowej w epoce smartphone’ów - Krzysztof Korzeń, Dyrektor Fundacji Doliny Pałaców i Ogrodów
14.00 – 14.10     Akcja społeczna „Polska biega na biegówkach 2013″, jako doskonałe narzędzie promocji marki turystycznej Dolnego Śląska oraz marek Jakuszyc i Szklarskiej Poręby - Zastępca redaktora naczelnego Gazety Wyborczej Wroclaw i Wroclaw.Gazeta.pl Wojciech Pelowski i Kierownik Działu Sprzedaży Pionu Wydawnictwo AGORA S.A. Marcin Augustyniak

14.10 – 14.20
    Wykorzystanie różnych mediów dla budowania świadomości znaczenia Odry w rozwoju gospodarczym Dolnego Śląska na przykładzie projektu wydawniczego „W stronę Odry”. Czy Odra ma szansę stać się produktem turystycznym? - Zastępca redaktora naczelnego Gazety Wyborczej Wroclaw i Wroclaw.Gazeta.pl Wojciech Pelowski i Kierownik Działu Sprzedaży Pionu Wydawnictwo AGORA S.A. Marcin Augustyniak

14:20 – 14:40
    Konstrukcja nowego produktu turystycznego -  Sławomir Mazurek, Prezes Zarządu Stawy Milickie SA

14:40 – 15:00
    Jak marka lokalna kształtuje wizerunek regionu? - Dorota Goetz, Prezes Stowarzyszenia LGD Partnerstwo Ducha Gór

15:00
    Zakończenie konferencji

http://visitkarkonosze.com/o-karkonoszach/konferencja-marketing-miejsc-trendy-2013/

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic