Ed Sheeran został twarzą kolekcji ekologicznych ubrań

Oto wybawienie dla fanów Eda Sheerana, którzy wybierają się na jeden z jego wakacyjnych koncertów i mają dylemat, jak wystylizować się na tę okazję. Będą mogli wybrać coś z jego kolekcji… Ta trafi na rynek 14 lipca pod szyldem małej niezależnej brytyjskiej marki, która stawia na ekologiczną modę.

Ed Sheeran został twarzą kolekcji ekologicznych ubrań
fot. PAP/EPA

Ikona muzyki pop połączyła siły z marką Lucy & Yak. Sygnowana przez niego kolekcja będzie miała charakter unisex. Znajdą się tam ogrodniczki, bluzy z kapturem, t-shirty i kapelusze rybackie. Kolekcja powstała z organicznej bawełny, a do wykonania nakryć głowy posłużył poddany recyklingowi materiał. Od strony graficznej kolekcja jest inspirowana najnowszym albumem Sheerana „Equals”. Tak więc jej motywem przewodnim jest motyl.

„Ed chciał współpracować przy kolekcji, która łączy jego miłość do fanów, kultowych projektów Lucy & Yak oraz podejście skoncentrowane na zrównoważonym rozwoju. Środowisko naturalne jest bowiem bardzo ważne dla piosenkarza i jego żony Cherry” – czytamy w oświadczeniu prasowym wydanym przez markę odzieżową, które cytuje serwis Bilboard.

Do tej pory elementem, który najbardziej kojarzył się ze stylem Sheeranem, były grube oprawki okularów. Jednak po tym, jak przeszedł laserową korekcję wzroku, może się już obejść bez okularów. Wymienił w nich szkła na zerówki i jeśli nosi coś na nosie to tylko, by bawić się modą.

Stylizacje Sheerana najszybciej będą mogli zobaczyć jego fani w Niemczech. Dziś Muzyk zakończył bowiem brytyjską część trasy koncertowej „Mathematics”. Teraz skupi się na kontynentalnej Europie. Tę cześć tournee rozpoczyna koncert w niemieckim Gelsenkirchen 7 lipca. Natomiast 25 i 26 sierpnia muzyk zaprezentuje się na Stadionie Narodowym w Warszawie. (PAP Life)

 

Słuchaj RMF Classic i RMF Classic+ w aplikacji.

Pobierz i miej najpiękniejszą muzykę filmową i klasyczną zawsze przy sobie.

Aplikacja mobilna RMF Classic